Ղազարոս Աղայան

Մեղուն և հավը

Հավը Մեղվի վրա ծիծաղելով ասաց մեկ անգամ.  

        -Ինչ անշնորհք ճանճ ես դու, ամբողջ օրը ծաղկից ծաղիկ ես թռչկոտում և ոչ մի բանի  պետք  չես   գալիս:  

- Իսկ դու, հավիկ - մարիկ, ի՞նչ ես շինում,-հարցրեց մեղուն:  

- Մի՞թե չգիտես, թե ինչ եմ շինում, ես քեզ նման  պարապ -սարապ չեմ տզտզում: Ես օրը մեկ ձու եմ ածում, մեկ ձու, գիտե՞ս մեկ ձուն քանիս  է:  

–  Գիտեմ, գիտեմ, հասկացա: Բայց ես մինչև   հիմա կարծել եմ, թե դու օրը հարյուր  ձու ես  ածում:  

- Ինչպե՞ս կարելի է օրը հարյուր ձու ածել, անխելք մեղու:  

- Ապա եթե քո ածածդ ընդամենը մի ձու է, էլ ինչո՞ւ ես հարյուր անգամ կչկչում, թե հա˜յ, հարա˜յ, լսեցեք, որ ձու եմ ածել: Իմ կարծիքով ՝այսքան  կչկչալուն   մի  ձուն շատ քիչ է: Այնպես չէ, իմաստուն հավիկ - մարիկ:  

- Բայց դու ի˜նչ ես շինում, դու, որ իմ մի ձուն   քիչ ես համարում:  

-Ես ինչ որ շինում եմ, քեզ պես կչկչալով չեմ հայտնում ուրիշներին: Ես գլուխս քաշ գցած, մեղր եմ շինում: Գիտե՞ս ինչ է մեղրը: Դա հավի կերակուր չէ, քո խելքի բանը չէ, հավիկ - մարիկ: 

Հարցեր և առաջադրանքներ 

1. Ինչպիսի՞ն էր հավը։ Պատասխանդ հիմնավորող 

 նախադասությունը գունավորի՛ր։

Հավը ծույլեր անխելք կչկչան և կարծիքով վոր նա ամենա լավն է 

2. Համամիտ ես մեղվի հետ։ Ինչո՞ւ։

վորովետեվ հավը աննդատ կչկչում էր մի ձվի համար և միայն ձվերեր ածում և ուտում մեկել խմում։

 3. Բառերն առանձնացրու ու կարդա՛ ասացվածքները․ 

Մեղրը ծախողը մատը կլպստի:  

Հավին ընկերացար, կտուցդ կեղտոտ կլինի։  

«Մեղր, մեղր» ասելով բերան չի մեղրոտվի։ 

  4. Նախադասությունները ընդարձակիր՝ հարցերին պատասխանող բառեր ավելացնելով։ 

1)  /Ինչպիսի՞/  հավը  /որտե՞ղ, ինչպե՞ս/   ծիծաղում էր։ 

անխելք հավը գայլերի անտառում շատ բարձր ծիծաղում էր։

2) /Ինչպիսի՞/ մեղուն /ե՞րբ, ո՞ւմ/ հարցրեց։ 

խելացի մեղուն ցերեկը դեբիլ բադին հարցրեց։

3) /Ինչպիսի՞/ մեղուն  /որտե՞ղ, ի՞նչ/  է շինում։

դեբիլ մեղուն տոպրակում ախպ է շինում։ 

Опубликовано Ռոբերտ Հակոբյան

Իմ անունը Ռոբերտ է, ես սովորում եմ հարավային դպրոցում ինձ իմ դասերից ամենա դուր է գալիս միայն երեք դաս 1-նը անգլերեն 2-րդ մաթեմատիկա ու 3-րդ ռուսերեն, ես ամեն երկար օրյա գնում եմ կառատ է իմ մոտ դեղին գոտի է, համարյա ամեն աղջիկը իմ դասարանում դասամիջոցի ժամը երբ տեսնում են իմ մոտ ուտելիք վազում են իմ հետեվից, ես շատ լավ գիտեմ ավստրալիաի մասին և սիրում եմ վիդեոխաղ էր խաղալ։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы