Ղազարոս Աղայան
Մեղուն և հավը
Հավը Մեղվի վրա ծիծաղելով ասաց մեկ անգամ.
-Ինչ անշնորհք ճանճ ես դու, ամբողջ օրը ծաղկից ծաղիկ ես թռչկոտում և ոչ մի բանի պետք չես գալիս:
- Իսկ դու, հավիկ - մարիկ, ի՞նչ ես շինում,-հարցրեց մեղուն:
- Մի՞թե չգիտես, թե ինչ եմ շինում, ես քեզ նման պարապ -սարապ չեմ տզտզում: Ես օրը մեկ ձու եմ ածում, մեկ ձու, գիտե՞ս մեկ ձուն քանիս է:
– Գիտեմ, գիտեմ, հասկացա: Բայց ես մինչև հիմա կարծել եմ, թե դու օրը հարյուր ձու ես ածում:
- Ինչպե՞ս կարելի է օրը հարյուր ձու ածել, անխելք մեղու:
- Ապա եթե քո ածածդ ընդամենը մի ձու է, էլ ինչո՞ւ ես հարյուր անգամ կչկչում, թե հա˜յ, հարա˜յ, լսեցեք, որ ձու եմ ածել: Իմ կարծիքով ՝այսքան կչկչալուն մի ձուն շատ քիչ է: Այնպես չէ, իմաստուն հավիկ - մարիկ:
- Բայց դու ի˜նչ ես շինում, դու, որ իմ մի ձուն քիչ ես համարում:
-Ես ինչ որ շինում եմ, քեզ պես կչկչալով չեմ հայտնում ուրիշներին: Ես գլուխս քաշ գցած, մեղր եմ շինում: Գիտե՞ս ինչ է մեղրը: Դա հավի կերակուր չէ, քո խելքի բանը չէ, հավիկ - մարիկ:
Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Ինչպիսի՞ն էր հավը։ Պատասխանդ հիմնավորող
նախադասությունը գունավորի՛ր։
Հավը ծույլեր անխելք կչկչան և կարծիքով վոր նա ամենա լավն է
2. Համամիտ ես մեղվի հետ։ Ինչո՞ւ։
վորովետեվ հավը աննդատ կչկչում էր մի ձվի համար և միայն ձվերեր ածում և ուտում մեկել խմում։
3. Բառերն առանձնացրու ու կարդա՛ ասացվածքները․
Մեղրը ծախողը մատը կլպստի:
Հավին ընկերացար, կտուցդ կեղտոտ կլինի։
«Մեղր, մեղր» ասելով բերան չի մեղրոտվի։
4. Նախադասությունները ընդարձակիր՝ հարցերին պատասխանող բառեր ավելացնելով։
1) /Ինչպիսի՞/ հավը /որտե՞ղ, ինչպե՞ս/ ծիծաղում էր։
անխելք հավը գայլերի անտառում շատ բարձր ծիծաղում էր։
2) /Ինչպիսի՞/ մեղուն /ե՞րբ, ո՞ւմ/ հարցրեց։
խելացի մեղուն ցերեկը դեբիլ բադին հարցրեց։
3) /Ինչպիսի՞/ մեղուն /որտե՞ղ, ի՞նչ/ է շինում։
դեբիլ մեղուն տոպրակում ախպ է շինում։