Ամփոփիչ աշխատանք

1 Ի՞նչ է բնութագրում ջերմաստիճանը:

Ջերմաստիճանը ցույց է տալիս վայրի վիճակն այն է, որ ցուրտը կամ տաքը և ջերմաստիճանը ունեն երկու ընդհանուր չափման կետ Ֆարենհայթ և Ցելսիուս
Ջերմաստիճանի առանձնահատկությունների օրինակ.
Երբ որևէ բանի ջերմաստիճանը 0-ից ցածր է, այն դառնում է ցուրտ, եթե այլապես տաքանում է

2 Ե՞րբ են մարմինները ջերմային հավասարակշռության վիճակում:

Չգիտեմ, բայց երևի դա այն է, երբ բացասական և դրական ջերմաստիճան ունեցող երկու առարկաների դիպչում են նրանց, ապա նրանց ջերմաստիճանը դառնում է զրոյի:

3 Ջերմաչափի ի՞նչ տեսակներ գիտես:

սենյակային ջերմաչափ մարմնի և դրսի համար

4 Ինչպե՞ս պետք է օգտվել բժշկական ջերմաչափից:

Ցանկացած հիվանդանոցի ջերմաչափը, ինչպես մյուս ջերմաչափերը, պետք է լինի թեւատակում կամ բերանում

5 Ո՞ր երևույթներն են կոչվում հալում և պնդացում:

Հալումն այն է, երբ ցանկացած հեղուկի ջերմաստիճանը 0-ից բարձր է, պնդումն այն է, երբ ցանկացած հեղուկի ջերմաստիճանը 0-ից ցածր է կամ եթե ջերմաստիճանը 0 է:

6 Ո՞ր մեծություն է կեչվում եռման ջերմաստիճան:

Եռման ջերմաստիճանն այն ջերմաստիճանն է, երբ ցանկացած հեղուկ սկսում է եռալ, և եթե հեղուկը տաքանա, այն գոլորշիացվի:

7 Ինչու՞ է Արեգակը համարվում Երկրի վրա կյանքի և ջերմության գլխավոր աղբյուրը:

Արևի պատճառն ապահովում է ջերմաստիճանի մեծ մասը, և երկրի բոլոր տուփերը կամ որևէ այլ բան չի կարող ապահովել երկրի ջերմաստիճանը, և առանց արևի դա պարզապես սառույցի խայթոց կլինի:

8 Վառելանյութի ի՞նչ տեսակներ գիտես:

Գազ, հեղուկ և ամուր, ինչպես փայտը կամ ածուխը

9 Կա՞ն արդյոք Երկրի ընդերքում ջերմային էներգիայի այլ աղբյուրներ:

Թույլ տվեք մտածել, և դա երկրագնդի միջուկն է

10 Ե՞րբ են մարմինները համարվում էլեկտրականացված :

Ես մոռանում եմ դա, բայց կարծում եմ, որ դա այն է, երբ օբյեկտը շփվում է որևէ առարկայի հետ, որն ունի էլեկտրաէներգիա հենց ֆիզիկայում, կարծում եմ, կարող է լինել այդ հարցերի պատասխանի միլիոն տարբերակները:

11 Ինչպե՞ս են պարզում մարմինների էլեկտրականացված լինելը:

ես մոռացել եմ

P.S: Sorry if here will be gramatic mistakes just I typed that on eglish and after that translated all it to armenian with google translate

P.S. Կներեք, եթե այստեղ քերականական սխալներ կան, ուղղակի ես դա գրել եմ անգլերենով և դրանից հետո google translate-ով այդ ամենը թարգմանել եմ հայերեն

Опубликовано Ռոբերտ Հակոբյան

Իմ անունը Ռոբերտ է, ես սովորում եմ հարավային դպրոցում ինձ իմ դասերից ամենա դուր է գալիս միայն երեք դաս 1-նը անգլերեն 2-րդ մաթեմատիկա ու 3-րդ ռուսերեն, ես ամեն երկար օրյա գնում եմ կառատ է իմ մոտ դեղին գոտի է, համարյա ամեն աղջիկը իմ դասարանում դասամիջոցի ժամը երբ տեսնում են իմ մոտ ուտելիք վազում են իմ հետեվից, ես շատ լավ գիտեմ ավստրալիաի մասին և սիրում եմ վիդեոխաղ էր խաղալ։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы