Գործնական քերականություն. Գոյական

1. Ինչպե՞ս կանվանես մեկ բառով:Որոշիր, թե քո կազմած գոյականներից յուրաքանչյուրը ինչ է ցույց տալիսՙ ի՞ր, թե՞ անձ:
Փոքր նավ — փոքրանավ իր, ջութակ նվագող — ջութականվագ անձ, նկարներ անող — նկարիչ անձ, բնության պատկեր — բնանկար իր, ռազմական նավ — ռազմանավ իր, նավի հրամանատար — ղեկավար անձ:

2.Նկար բառով և ներքևի բառաշարքի բառերով հնարավորինս շատ բարդ գոյականներ կազմիր:
Ծաղր — ծաղրանկար
զարդ — զարդանկար
լույս — լուսանկար
կինո — կինոնկար
խիճ — խճանկար
դեմք — դեմանկար
գիծ — գծանկար
ծով — ծովանկար
ինքը — ինքնանկար

3. Յուրաքանչյուր բառով կազմիր երկուական գոյական, որոնցից մեկը անձ ցույց տա, մյուսը ՙ իր:
Օդանավ իր օդաչու, մարզ — մարզիչ անձ մարզանք իր, տոմս — տոմսարկղ իր տոմսագիր — անձ, երգ-երքիչ անձ երգեր իր, լող-լողորդ անձ լողավազան իր, քաղաք քաղաքապետ անձ մայրաքաղաք իր, հանդես հանդեսավոր անձ կինոհանդես իր, ծաղիկ ծաղկաման իր ծաղկատունկ անձ, հող հողավար անձ հողեր:
Օրինակՙ օդ-օդաչու, օդապարիկ

4. Երկու շարքերից գտիր իրար հականիշ գոյականները:
ա.վնաս, սեր, հաղթանակ, պատերազմ, սկիզբ, քնքշանք
բ. կոպտություն, խաղաղություն, օգուտ, ավարտ, ատելություն, պարտություն:

վնաս և օգուտ, սեր և ատելություն, պատերազմ և խաղաղություն, սկիզբ և ավարտ, հաղթանակ և պարտություն, քնքշանք և կոպտություն

5. Արփի, վահան, մանուկ, մեխակ, հասմիկ բառերը նախադասությունների մեջ գործածիր մի դեպքում որպես հատուկ, մյուս դեպքում որպես հասարակ անուն:

Արփի — ինձ դուր է գալիս Արփին: հատուկ. Հետաքրքիր է ինչքան արփի անունով կա մարդիկ: հասարակ

Опубликовано Ռոբերտ Հակոբյան

Իմ անունը Ռոբերտ է, ես սովորում եմ հարավային դպրոցում ինձ իմ դասերից ամենա դուր է գալիս միայն երեք դաս 1-նը անգլերեն 2-րդ մաթեմատիկա ու 3-րդ ռուսերեն, ես ամեն երկար օրյա գնում եմ կառատ է իմ մոտ դեղին գոտի է, համարյա ամեն աղջիկը իմ դասարանում դասամիջոցի ժամը երբ տեսնում են իմ մոտ ուտելիք վազում են իմ հետեվից, ես շատ լավ գիտեմ ավստրալիաի մասին և սիրում եմ վիդեոխաղ էր խաղալ։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы