Ինչո՞ւ մայիսի մեկը աշխատանքային օր չէ

Ամեն մայիսի մեկը աշխատանքային օր չէ, բայց կիրակի կամ շաբաթ չէ, սակայն իմ անունը Ռոբերտ է, և ես կասեմ, թե իմ կարծիքով, ինչու՞ մայիսի մեկը աշխատանքային օր չէ։
Մարդիկ աշխատում են համարյա ողջ ժամանակ և ունեն երկու, կամ մեկ օր հանգստանալու համար, բայց կան մարդիկ, ովքեր չեն հանգստանում, և ես հուսով եմ, որ հին ժամանակ շատ մարդիկ չէին հանգստանում։ Եթե մարդիկ չաշխատեին, ապա ինչպես մենք կունենայինք այն ամենը, ինչ հիմա, օրինակ՝ իմ համակարգիչը, կամ օրինակի համար Բուրջհալիֆը։ Այն բանի շնորհիվ, որ մարդիկ աշխատում էին, մենք հիմա զարգացած ենք, ունենք շորեր, տներ, ուտելիք և այլ, և իմ կարծիքով մայիսի մեկը սարքելով ոչ աշխատանգային օր կարելի է ասել այդ սաղ աշխատելու ժամանակի համար թողում են մի օր հանգստանալ և հաչույք ստանալ այդ օրից։

Կան մարդիկ, որոնք ատում են իրենց աշխատանքը և կան մարդիկ, որոնք սիրում են իրենց աշխատանքը, նույնպես կան մարդիկ որոնք ուղղակի չեն սիրում աշխատել, և իմ կարծիքով անպայման չի սիրել քո աշխատանքը դու կարող ես ատել աշխատանքդ կամ ուղղակի չսիրել աշխատել, բայց աշխատել պետք է։ Բայց ավելի լավ կլինի, եթե քո աշխատանքը սիրես։

Նույնպես գոյություն ունեն մարդիկ որոնք մտածում են որ աշխատել պետք է միայն փողի համար, բայց աշխատել կարելի է նույնպես հաճույքի համար։ Օրինակ ես սովորում եմ 3դ մոդելավորումը, և ես իմ աշխատանքից ստանում եմ հաճույք, և ուզում եմ անընդհատ սարքել 3դ մոդելներ։ Այդ պատճառով ես մտածում եմ որ մարդիկ կարող են աշխատել ոչ միայն փողերի համար։

Опубликовано Ռոբերտ Հակոբյան

Իմ անունը Ռոբերտ է, ես սովորում եմ հարավային դպրոցում ինձ իմ դասերից ամենա դուր է գալիս միայն երեք դաս 1-նը անգլերեն 2-րդ մաթեմատիկա ու 3-րդ ռուսերեն, ես ամեն երկար օրյա գնում եմ կառատ է իմ մոտ դեղին գոտի է, համարյա ամեն աղջիկը իմ դասարանում դասամիջոցի ժամը երբ տեսնում են իմ մոտ ուտելիք վազում են իմ հետեվից, ես շատ լավ գիտեմ ավստրալիաի մասին և սիրում եմ վիդեոխաղ էր խաղալ։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы